Algemeen

Wasdroger in brand gevlogen

Woensdag om 11.45 uur moest de brandweer uitrukken naar de Burg. van Baarstraat. In het schuur van de familie Tol was door oververhitting de wasdroger in brand gevlogen. Gerie Schilder-Tol was juist op bezoek bij haar moeder en zij merkte de rookwalmen op uit het schuur.

 

Meteen werd de brandweer gealarmeerd. Door Gerie werd kordaat opgetreden. De stekker van de wasdroger werd uit het stopcontact gehaald en emmers water werden uit de vijver geschept om het vuur te blussen in de berging die vol met rook stond. Al snel arriveerde de brandweer ter plaatse.

De nog smeulende wasdroger werd door de brandweermannen uit het schuur getild en op het grasveld geplaatst. Met enkele emmers water werd het vuur geblust. Al snel kon het sein ‘brand meester’ gegeven worden.

|Doorsturen

Uw reactie