Voormalig Tase-terrein blijft voorkeurslocatie nieuw gemeentehuis
Het was ongetwijfeld een goedbedoelde actie: de formerende partijen vroegen de nieuwe gemeenteraad om een mening over de toekomst van het oude Tase-terrein. Dit omdat zij daar aan de onderhandelingstafel geen overeenstemming over kunnen bereiken. Andere partijen hadden echter hun messen geslepen en toonden hun bedenkingen hierover. ONS Belang en VVD wilden onderzocht hebben hoeveel woningen op dit terrein kunnen komen in plaats van een nieuw gemeentehuis en dienden daarover een motie in. De motie van VD80 was een tegengestelde en ging over de herbekrachtiging van het eerder genomen democratisch besluit hierover.
Lees het volledige artikel in de NIVO van woensdag 24 juni.
