Ontroerend Goed verzorgt knallende kerstshow in De Jozef
In De Jozef werd afgelopen zaterdag de traditionele ledenavond georganiseerd. Dit jaar had het welbekende feest een bijzonder tintje, op de bühne stond namelijk Ontroerend Goed. De band speelde een veelzijdig repertoire in kerstsferen.
Met ruim veertig nummers op de setlist kreeg het publiek veel waar voor hun geld. Onder leiding van zangeres Linda Bond volgde hit na hit, de een nog gezelliger dan de ander. Ontroerend Goed sloeg in als een bom. Het publiek reageerde ontzettend enthousiast op de relatief nieuwe band.
De goedgevulde Jozef was bezet door een variërende doelgroep. Dat kwam de sfeer ten goede. Jong en oud, vriendengroepen en bedrijfsfeestjes, alles zat door elkaar. Het zou een succesvolle, uiterst gezellige avond in De Jozef worden.










































