Geert Wilders trapt Provinciale Statenverkiezingscampagne af in Volendam
Onder toeziend oog van het massaal toegestroomde publiek bracht Geert Wilders vrijdagmiddag een bezoek aan de Volendamse dijk. Na een uitgebreid gesprek met de laatste vissers van Volendam vertrok de partijleider van de PVV richting de dijk om daar ‘een gebakken visje en een pilsje’ te nuttigen. Reden voor Wilders’ bezoek aan het vissersdorp zijn de aanstaande Provinciale Statenverkiezingen.
Aan boord van de VD64 nam Wilders uitgebreid de tijd om met de gebroeders Schilder ‘Loege’ de dialoog aan te gaan. De vissers uitten hun zorgen omtrent de strenge regelgeving waar de visserij mee kampt. De politicus nam de woorden ter harte en nodigde de Volendammers uit eens een bezoekje aan Den Haag te brengen.
Wilders benadrukte hoe belangrijk het is te gaan stemmen tijdens de Provinciale Statenverkiezingen op 15 maart. ,,Onze boeren en vissers liggen enorm onder vuur door het beleid van het kabinet”, zei hij. ,,Wij zijn er om de klappen op te vangen voor die mensen. Daarom is Volendam een mooie locatie om te starten met campagnevoeren.” Peilingen wijzen uit dat de PVV momenteel opnieuw de grootste partij van Edam-Volendam is. ,,Het zijn maar peilingen, maar we zijn er trots op. Ik houd van Volendam en hopelijk dragen de mensen hier de PVV een warm hart toe.”













































